גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

לא סילבסטר

ארכיון תאריך: 15 ינואר 2020

משך: שעתיים וחצי


פתיחת דלתות 19:30
תוכנית המופע “לא סילבסטר” - מגה הצגה לשנת 2020 - ממארגני Showow.
בסגנון אמריקאי ואירופה - Music Awards.

 שני פרוייקטים מודרניים ועכשויים של כיף מוזיקלי מובחר ומקורי, אנרגיה מטורפת, תשוקה וסערת רגשות! מחכים לכם קוקטיילים גסטרונומיים של שף וחוויה מוזיקלית מהז'אנרים של פופ-רוק ו- R&B בליווי של DJ-Mashup.


יש אפשרות לשני אזורי אירוע - רחבת ריקודים פתוחה עם גישה נוחה לשני אזורי ברים, ופינת ישיבה VIP מפנקת שבה מקומות הישיבה מסומנים על מפת האירוע עם תפריט ייחודי ומנה עיקרית לבחירה. בר קוקטיילים שמגיש מגוון משקאות באזור העליון לנוחיותכם ולתחושת רגיעה.
תערובת סגנונות וז'אנרים מוזיקליים מדהימים ואהובים. די ג'יי סופר מגניב, יעניק לכם את הסאונד טרקים הטובים והחדשים שלו. שתי להקות מוזיקליות, שני הפרויקטים של השנה, יתאחדו הערב במיוחד בשבילכם. עשרה מוזיקאים, אגדות הבמה העולמית, הכלולים ברשימת הנגנים המובטחים ביותר של זמננו, שתוכנית זמני ההופעות שלהם מתוכננים למספר שנים קדימה. הם התאחדו במיוחד למופע זה, שמסגרתו תתקיים הצגת הלהיטים של הפרויקט העולמי, בתמיכה ובברכה של השמות הגדולים ביותר של ה"שואו ביזנס".

כמות מדהימה של רגשות למראה קבוצת הריקודים המרשימה ביציאתם לבמה הגוברת על כל האפקטים. דבר כזה בהחלט עוד לא חוויתם! הם מופיעים באותה במה עם הלהקות הידועות ואוספים אלפי צופים! אווירה אידיאלית לצלול לחלל הכוכבים של המנוחה הטובה ביותר כדי לפגוש את השנה החדשה, שנת 2020. השנה הזאת, מחזור חדש של 12 השנים הבאות, מסמלת את תחילתו של החופש להיות עצמכם עם אלמנטים של הברקות, קסם, הנאה והגשמת רצונות. אנו מזמינים אתכם לקבל מטען של אנרגיה חיובית לכל השנה הבאה!
ובכן, אנו גאים להציג בפניכם את:
גיא פרץ - שף בעל שם עולמי, השף הטוב ביותר של המטבח הישראלי, אגדה אמיתית. האיש שכבש את העולם עם מנות מדהימות, מנות ראשונות וקינוחים שאין כמותם במטבח העולמי. מחזיק ב -13 מדליות זהב בתעשיית האמנות הקולינרית הבינלאומית. מחבר רבי המכר בכמה כיוונים באומנות הבישול. "פשוט להיות שף", "קסם המטבח המרוקאי", "ספר הגריל", "ספר הבשר".
אחד ממקימי הטרנד הפופולרי של ימינו הוא ה-  .Food trucks אוכל עלית "על גלגלים". הוגה טעמים חדשים באומנות הבישול בפסטיבלים אירופיים וישראלים וכן באירועים פרטיים. אם אתם רוצים להרגיש כמו לורדים ונשות אירועים מלכותיים, תופתעו לטובה מאזור ה  VIP-עם המנות הייחודיות. אזור הריקודים, בתורו, ישמח אתכם בחטיפים נגישים וטעימים.
אזור הVIP- בקומה שנייה, עם מספר מקומות מוגבל, וינתן רק בהזמנה מראש.
תוכלו להנות משש ממנות טעימות שיעוררו את התיאבון לקראת תחילת תוכנית המופע.
מתחלק לשני חלקים:


  ראשון- ארוחת VIP בהגשה
מנות ראשונות ו- 4 סלטים לבחירהמנה ראשונה 4 סוגים שונים של סלטים:
סלט חמוציות וקשיו עם תבלינים.
קרפצ'יו מחציל, רימונים ורוטב טחינה.
פרוסות סלק ועולש ברוטב סילאן.
מבחר נשנושיי עגבניות, צנוברים עם בזיליקום. עשויים במתכון עולמי מיוחד.

קרפצ'יו סלמון – פילה ארומטי ברוטב.
קרפצ'יו סינטה – בשר רך לגורמנים.
סביצ'ה מוסר ים בעלי בייבי חסה.

מנה עיקרית לבחירה:
פילה עגל ברוטב יין אדום, קרם פטריות כמהין ופרג איטלקי.
דואט מזרח ומערב- פילה מוסר ים תיכוני עם שיפוד סלמון אסיאתי


טעמים רבים של קינוחים לבחירה או פלטה של מבחר מתוקים. מבחר משולש ברחבת הריקודים:
בורגר בר-מיני בורגר אנטרקוט בלחמניות בריוש, רול אסדו-טורטייה פריכה במלית אסדו מפורק.
באן- לחמניות באן אסיאתי במלית עוף מפורק ואיולי צ'ילי ובקר מפורק בצירDj Wave - DJ-Mashup Hot-Hits Dance Mash
 ד יג'יי WAVE עם תוכנית מקורית המשלבת בין השירים האהובים עליכם מהעבר והווה בעיבודים מודרניים וטרנדים מיינסטרים. המטרה הישירה של די ג'יי היא להפעיל את הקהל ולהביא אותו למצב של אקסטזה בריקוד Dj Wave. יצור עבורכם את האווירה עם הזכרונות הטובים ביותר ויוביל אתכם לגל הזדמנויות עתידיות וסאונד טרקים שיחיו את הביטחון העצמי. המוטו העכשווי של השנה! #FREEDOMCOURAGE
Mafioza Band - להקה מוזיקלית בת עשרה אנשים שהמנהיגה, המוזיקאי, המעבד, הזמר, מפיק המוזיקה -מיכאיל לידס. ביצוע חדשני של שירים אהובים ולהיטים נועזים בעיבודים מוזיקליים מהמלחין והיוצר של המחזמר "כמה עולה אהבה", להיטיו המפורסמים של להקות הפופ הרוסיות - "איוונושקי אינטרנשיונל", "נא-נא", "אנג'ל A", “ FU Unicorn Magic Freedom courage”,, סרטיו מקטגוריית סרטים זרים, תוכניות טלוויזיה. מאות זמרים וזמרות אשר עובדים עם הרפרטואר שלו ברחבי העולם.

שמות מפורסמים של הקולות אהובים, להיטים גדולים ומיטב הנגנים:
בוריס מרכוס, אולגה קירסנובה, אנסטסיה קוזקובה, מארק רוזן, אלן בסין, יבגניי ורסוצקי, ולרי ליפטס, צחי בן שטרית, איתי ויס. תוכנית מעט היוצר "SWAYou", סאונד חי באיכות אגדית וקצב פורץ דרך.
Future band – להקת טופ בפרויקט העולמי "FU FreeKing Unicorn" עם מועמדות לצ'אט ה - Europe Music Awards 2020
אחת הקבוצות של הפרויקט הענק והמטורף של השנה, שנתמך על ידי אמנים ברחבי העולם - האומץ להיות חופשי – #FREEDOMCOURAGE.
הקבוצה כוללת מוזיקאים יצירתיים, קבוצת - Shadow Rebels, מקצוענים אמיתיים עד הדקויות של התו האחרון:
מיכאיל רוזנפלד, סטאליק איסטכארוב, רוסטאם ספארליאב.

לאחר סבב הופעות באירופה, הם הפתיעו לטובה את הקהל בפסטיבל "יונייטד מטאל 7", הם אספו קהל עצום של חובבי מוסיקה חייה ואיכותית. בקייב, במולדתו של הסולן והנגן בס - מיכאיל רוזנפלד, הלהקה הגיעה להצלחה מרעישה וקיבלו המון ביקורות נהדרות מעיתונות הרוק האירופית. האלבומים של Shadow Rebels מופצים ברחבי העולם ועכשיו הם נערכים לקראת יציאת אלבום השנה השלישי שלהם. המוזיקאים של הלהקה נבדלים בצדדיות ובגיוון. הם מסוגלים באופן מקצועי, בטוב טעם ועם המון אנרגיה לנגן הכל - מג'אז ועד למטאל. והם עושים זאת.
פרויקט עולמי של שירים עם משמעות מילים ייחודית וקצב חיים מוזיקלי יוצג על ידי המחברים והמשוררים עצמם mk מקסים חנטייב וSB שרה ברינר. צלילים שנבחרו בקפידה עם אנרגיה חיונית, אלבום מוזיקה אירופאי לשנת 2019 - "F *** YOU".  מילים המעוררות תדהמה ותערובת של סגנונות מוזיקליים, שהפך לבסיס לפרויקט המותג ההוליוודי -Unicorn magic, - הפקה מוזיקלית מודרנית בקנה מידה עצום אשר בחלק ממנו תוכלו ליהנות במופע הייחודי הזה שאין עוד כמוהו.

Fashion Show - להקת ריקודים נהדרת שכבר למעלה מ 17 שנים נחשבת לאחת הטובות בישראל ובעולם – "הדובדבן שבקצפת" של התוכנית. היא מורכבת מ 14 בנות חינניות. להקה זוכות תחרויות רבות, ליווי של פרויקטים שונים בטלוויזיה, יפוי תחרות מיס ישראל בנוכחותן, ליווי פסטיבלים רבים ברחבי העולם, מופעים וקונצרטים. בארסנל של ה- Fashion show ישנם גביעים רבים ופרסים, המוחזקים בכל סגנונות הריקודים בהנחייתה הקפדנית של אלינה פוליאק. רמת חיים גבוהה היא קודם כל רמת אנרגיה גבוהה. הוציאו את המקסימום מהחיים! הראו את הייחודיות שלכם בעולם הזה ותטענו באנרגיה היחודית הזאת לכל השנה, ואנחנו נעזור לכם עם זה! ספרו לכולם - זה לא סילבסטר! הפתעות מהמארגנים והשותפים! המופע הטעמים הנדיר ביותר של 2020 רק בשבילכם! בואו, אנחנו מחכים לכם!
כי המוטו שלנו הוא FREEDOMCOURAGE# - האומץ להיות חופשי!

למידע נוסף והזמנת כרטיסים:
שימו לב! מספר אזורי VIP הינו מוגבל! מהרו להזמין!
בחירת מקומות לפי מפת האולם. ייעוץ טלפוני.

תוכנית מופע ייחודית “ לא סילבסטר

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter